Dzień dobry!
Jesteśmy pod wrażeniem reform, jakie chciałbyś Ty i Twoi koledzy przeprowadzić w kraju. Mamy nadzieję, że kiedyś może to się uda.
Skrupulatnie przeanalizowałyśmy odpowiedzi z teściku znajomości filmu "Król Maciuś Pierwszy".
Większość trzecioklasistów rozwiązujących go świetnie sobie poradziła, niestety niektóre odpowiedzi wskazują,
że nie wszyscy widzieli film, lub nie poświęcili mu wystarczająco dużo uwagi. I niestety, w wielu rozwiązaniach widziałyśmy rękę dorosłych 😭 Trzecioklasisto! Weź los w swoje ręce, podejmuj decyzje i ucz się dla siebie, nie ocen!
👈 👈 Kliknij w obrazek i zaznacz swoją obecność. Dzisiaj uważnie odczytuj liczby zapisane cyframi
i dopasuj je do tych samych liczb zapisanych słownie. Pamiętaj o przesłaniu odpowiedzi. Przyjmujemy tylko poprawne odpowiedzi. Jeśli się pomylisz, wykonuj ćwiczenie do skutku!
Dzisiaj kartka z kalendarza.
EDUKACJA ZINTEGROWANA
Otwórz Podręcznik na stronie 56 -57.
Przeczytaj wszystkie informacje na temat, co nas czeka w czerwcu.
Wiadomości te będą potrzebne Ci do uzupełniania ćwiczeń, czytaj więc uważnie.
Jeśli jesteś gotowy, otwórz Ćwiczenia polonistyczne na stronie 58 - 59.
Wykonaj:
Zadanie 1
Podpowiadajka: zajrzyj do podręcznika /str. 57/, sprawdź poprawność wpisanych wyrazów.
Zadanie 2
Zadanie 3
Pamiętaj, nazwy świąt zapisujemy wielką literą!
Zadanie 4
Podpowiadajka: nazwa jednego owocu lub kwiatu może ukrywać się w dwóch, a nawet trzech sąsiadujących wyrazach. Zadanie uwzględnia tylko nazwy zamieszczone w Podręczniku.
Zadanie 5
Podpowiadajka:
rodzaj męski - ten
rodzaj żeński - ta
EDUKACJA MATEMATYCZNA
Dzisiaj przechodzimy do dodawania i odejmowania pełnych tysięcy. To naprawdę jest łatwe.
Przyjrzyj się działaniu.
20 000 + 70 000 =
Najpierw przeczytaj uważnie liczby w działaniu. Zastanów się, czy będziesz dodawał dziesiątki, czy setki,
a może tysiące. W naszym przykładzie dodajemy dziesiątki tysięcy.
20 tysięcy i 70 tysięcy to razem 90 tysięcy.
Już możemy wpisać wynik:
20 000 + 70 000 = 90 000
Kolejny przykład:
50 000 + 5 000 =
Tym razem dodajemy 50 tysięcy i 5 tysięcy. Ile to jest? Już wiesz! 55 tysięcy! Możesz wpisać wynik.
50 000 + 5 000 = 55 000
I ostatni przykład:
300 000 + 50 000 =
300 tysięcy i 50 tysięcy to razem 350 tysięcy.
300 000 + 50 000 = 350 000
Otwórz Ćwiczenia matematyczne na stronie 70.
Wykonaj:
Zadanie 1
Zadanie 2
Zadanie 3
Zadanie 4
Zadanie 5
EDUKACJA MUZYCZNA
Razem z Uniwersytetem Dzieci zapraszamy do świata instrumentów.
Ludzie od dawna starali się wydobywać dźwięki z różnych przedmiotów. Niektóre brzmiały niemiło, niektóre wzbudzały zainteresowanie i podziw. Zainspirowało to ludzi do tworzenia i udoskonalania instrumentów.
Uważnie obejrzyj film o dawnych instrumentach.
👇
Współczesne instrumenty poznałeś na lekcjach w szkole. Pamiętasz jeszcze ją?
Wykorzystywałeś też różne przedmioty do tworzenia muzyki.
Pora na film i wyjątkowe muzyczne eksperymenty 😆.
👇
Rozejrzyj się po mieszkaniu. Czy coś Cię zainspirowało do stworzenia instrumentu?
Wykonaj go. Czekamy na niepowtarzalne instrumenty.
Oczywiście obowiązkowe fotki, żeby inni mogli podziwiać Twoje dzieło!
I to koniec!
Jeśli zrobiłeś wszystkie zadania, zaczynasz weekend.
Pozdrawiamy i życzymy słonecznej pogody.
#czerwiec #wszystkogra
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz